petak, 9. listopada 2015.

Prokulice



Nakon što sam pročitala mnogo toga o prokulicama, odlučila sam ih ubaciti u ishranu pod hitno. Prokulice nazivaju zimskom čuvaricom zdravlja.
Osim što je niskokalorična, vrlo je bogata vitaminima i mineralima, a istraživanja su pokazala i njeno antikancerogeno djelovanje. Ukoliko želimo sačuvati sve zdrave sastojke, ne smiju biti na vatri duže od 7 minuta.
Isprobala sam nekoliko različitih načina, i izdvojila tri koja se meni najviše dopadaju.

1.PROKULICE S JUNETINOM


Očišćene prokulice stavila sam u kipuću vodu, gdje su kuhale 6 minuta, pa sam ih nakon toga prebacila u cjedilo. Istovremeno, u drugoj posudi sam na laganoj temperaturi dinstala komadić junetine, zajedno sa crvenim lukom, biberom, vegetom i malo lana.
Kad je meso bilo gotovo, dodala sam komadić putera i prokulice te sve zajedno miješala još jednu minutu, pa skinula s vatre.
 Bilo je preukusno. Onaj gorkasti okus se izgubi u barenju, a prokulice tako ništa ne izgube na kvalitetu, što je najvažnije. Pošto su bile malo krupnije, prepolovila sam ih napola prije barenja, a ako kupite manje, onda mogu i cijele.


2. PROKULICE S PILETINOM

Isti je način kao i s junetinom, dakle prokulice obarite a meso izdinstate. Nakon toga piletinu i prokulice sjedinite, dodate komadić putera, i začine po želji. Na kraju sve to zalijete vrhnjem za kuhanje i pobiberite. 


3. PROKULICE S BIJELIM LUKOM

Isjeckajte sitno bijeli luk, pržite ga dok ne dobije zlatno - žutu boju. Na isprženi luk dodajte komadić putera, obarene prokulice, vrhnje za kuhanje, malo soli i bibera. Sačekajte da sve zajedno prokuha, skinite s vatre i uživajte.